top of page
Patiks džentelmenams
Firewater
2
BoxBottle_No2_small_edited
7
4
20
2
MunlarkAsh_2785x4000_PORT_V5_edited
DSC_4302_edited
BoxBottle_No5_small_edited
MyOwnPrivate_single pack_edited
DSC_4341_edited
Liquid Night_single pack_edited
DSC_4217_edited
BoxBottle_No4_small_edited
21
1/1

Patiks damoms

IMG_7202
Healing Berry
1
Rose Highland
14
DSC_4233_edited
What we do in Paris is secret_edited
Accord_03_1_edited
GuiltyStory_2785x4000_PORT_V5_edited
DSC_4389_edited
DSC_4209_edited
18
DSC_4222_edited
9
Made in heaven_edited
Accord_06_1_edited
1/1
967_edited.png

„Šitie kvepalai vyriški ar moteriški?“- paklaus daugelis klientų, tačiau retas žinos tikrąją kvepalų skirstymo prigimtį. Atsakymas yra..... marketingas, tačiau apie viską nuo pradžių.

XIX a. pabaigoje sukuriami sintetiniai kvepalų ingredientai, kurie padarė įtaką šiuolaikinei kvepalų kūrimo ir gamybos tradicijai. Iki pat XX amžiaus vidurio net nebuvo profesionalių parfumerijos mokyklų, tad galime sakyti, jog šiuolaikinė parfumerija susiformavo tik XX amžiaus pirmoje pusėje. Europietiškosios parfumerijos priešaušryje, dar 1709 metais sukurtas „Eau de Cologne“ - Kelno vanduo, kurį pristatė italų kilmės kvepalų kūrėjas Johann Maria Farina. Tai buvo prabangos prekė, kurios troško visi Europoje, tiesa, įpirkti galėjo toli gražu ne kiekvienas. Farina gebėjimas sukurti didelį kiekį pastovios formulės kvepalų buvo tikras to meto stebuklas. Stebuklingas vanduo, taip jį lotyniškai vadino – aqua mirabilis.

Kas yra nišinis kvapas?

Dažnu atveju nišiniai kvepalai yra antitezė komerciniams kvepalams, kuriems sukurti šiais laikais pasitelkiamos ir kompiuterinės programos. Šios, analizuodamos kitų kuriamus ir sėkmingai parduodamus kvepalus, sudėlioja maždaug trečdalį būsimo kvapo, tad ilgainiui darosi sunku užuosti parduodamų komercinių kvepalų unikalumus.

Tuo tarpu nišiniai kvepalai yra olfaktoriniai meno kūriniai. Dažnai tai - riboto tiražo, rankų darbo arba nedidelių gamyklėlių produktai, kurie yra grynas parfumerio vaizduotės vaisius, atskleidžiantis kūrėjo meistriškumą. Nišiniai kvepalai dirbtinai nesuskirstyti į moteriškus ar vyriškus, nesuvaržyti stereotipų, mados tendencijų ir biudžeto.

4.png
7_edited.png

Kodėl kvepalai skirstomi į vyriškus ir moteriškus?

Skirstymas į vyriškus ir moteriškus kvepalus buvo sukurtas pardavimų specialistų Amerikoje praėjusio amžiaus viduryje tam, kad būtų padidintos kvepalų pardavimų apimtys. Jei užrašysime, jog kvepalai yra pour homme (prnc. vyrams), tai psichologiškai vyrams bus lengviau juos nusipirkti. Tačiau visi puikiai supranta, jog kvapų esencijos, augalai, iš kurių sukurtas kvapas, neturi išreikšto „moteriškumo“ ar „vyriškumo“. Jei sakysime, jog tradiciškai „vyriškumą“ atspindi tokios natos kaip muskusas, gvazdikas ar levanda, tai Brazilijoje levandos yra ypač mėgstamos moterų. Ingredientai yra tie patys, tiek gaminant vyriškus kvapus, tiek moteriškus. Vyrai nustebtų, kiek jų mėgstamame „vyriškame“ kvape yra rožių esencijos...

5_edited.png

Išvada

Kvėpinkitės kvepalais, kurie jums patinka. Rinkdamiesi juos, pirmiausia, perskaitykite aprašymą, pabandykite „iškoduoti“ parfumerio žinutę, pagalvokite, ar toks derinys ir kvapo idėja jus vilioja. Svarbiausia - kiekvieną pasirinkimą išbandykite ant savo odos, nes tik panešioję kvapą bent pusdienį, galėsite iš tikrųjų įvertinti, ar kvapas jums patinka, kokias asociacijas ir jausmus sukelia, kaip kinta bėgant laikui. Kvapas yra galingas atminties kūrimo kondensatorius, o jūsų pasirinkti kvepalai yra tam tikra jūsų charizmos dalis, vizitinė kortelė. Rinkitės kvepalus ne pagal įpakavimą, spalvą, buteliuko formą, kainą, ar populiarumą, o remdamiesi savo asmeniniais potyriais.  Linkime nuolat eksperimentuoti ir atrasti savąjį aromatą, kuris jus džiugins kiekvieną dieną!

912_edited.png
bottom of page